FOTOD: Cafe Lyoni külastajaid hea teeninduse ja lauluga võlunud Uku Suviste: teenindaja töö on mõnes mõttes sarnane artisti omaga

 (2)

Sotsiaalkampaania "Kohtle teenindajat nagu staari" raames asus täna hommikul Cafe Lyonis kliente teenindama laulja Uku Suviste.

„Mulle väga meeldis, tööpäev möödus sujuvalt ja ilma viperusteta. Võib tunduda, et kohvikuteenindaja lihtsalt annab valiku mida süüa, toob toidud lauda ja võtab selle eest pärast raha, aga tegelikult loob ta väga suure osa söögikoha mainest ja atmosfäärist,“ rääkis Uku Suviste. „Teenindaja töö on mõnes mõttes sarnane artisti tööga — lisaks sellele, et laulad ja mängid pilli, on see vahetu suhtlus inimestega.“

„Olen kord aastaid tagasi asendanud klienditeenindajat restoranis. Tookord viisin ühele kliendile, kes oli tellinud söögiks püreesupi, kogemata lusika asemel noa ja kahvli. Olukord lahenes minu vabanduse ja sõbraliku huumoriga,“ rääkis Uku. Tema sõnul on klienditeenindaja puhul olulised oskus hästi suhelda ja nalja visata. „Väga head teenindajad on aktiivsed, nad ei ole otseselt pealetükkivad, aga pingutavad väga selle nimel, et klient saaks, mida otsib. Nii kaua, kui meile veel seda aega on antud, kus klienditeenindajaks on robotite asemel inimesed, võib töötaja mõned korrad ikka eksida. See ei võta ka kliendil tükki küljest ära, kui ta teenindajale midagi meelde peab tuletama. Eesti klienditeeninduse tase on praegusel ajal üldiselt päris hea. Selle põhjuseks on ühest küljest see, et ühiskond on muutunud vabamaks ja lahtisemaks ning teisest küljest ka konkurents,“ leiab Uku. „Cafe Lyoni töötajad on kõik väga toredad ja positiivsed.“

Seotud lood:

Uku esitas tööpäeva lõpus külastajate ja kohviku töötajate rõõmuks kitarri saatel oma Eesti Laulu võistlusloo „Supernatural“. Hea teeninduse eest sai Uku Suviste kohviku klientidelt rekordilised 64 eurot jootraha, mille muusik jättis omakorda tänutäheks Cafe Lyoni ettekandjatele.

Käesoleval nädalal toimub Cafe Lyoni eestvedamisel sotsiaalkampaania „Kohtle teenindajat nagu staari“, kus tuntud Eesti inimesed asuvad ametisse klienditeenindajana. Kolmandat aastat järjest toimuva kampaania eesmärk on teenindaja töö väärtustamine ühiskonnas ja hea teeninduse tunnustamine.

„Kohtle teenindajat nagu staari“ 2017 toimub 9.-13. jaanuarini kell 9.00-10.00 kohvik-restoranis Lyon Õismäel, aadressil Meistri 22. Meistri Cafe Lyon võitis 2016. aastal gastronoomiaauhinna Silverspoon parima kohviku kategoorias. Homme, reedel, 13. jaanuaril asub teenindajaametisse Kalle Sepp, „Su nägu kõlab tuttavalt“ võitja 2016, tantsija ja õhtujuht „Starlight“ kabarees, laulja.

Loe veel

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare