Jüri Pootsmann sõnas portaalile Elu24, et temalt ei nõutud kõrgeid noote, vaid ta ise soovis neid laulda ning tema häälevigastus ei ole Maikeniga seotud.

"Küsimus ei ole Sadolini tehnikas, vaid selle interpreteerimises, kes ja kuidas selle vastu võtab ja omaks võtab, eriti pingelises olukorras. Inimeste organism ja lihaste vastupanuvõime on väga erinev, arenguvõime on erinev. Kui uut tehnikat hakatakse liiga kiiresti või jõuliselt õppima, siis on tõepoolest traumad kerged tulema," sõnab Medell Publikule.

"Minu õpilasega kui lauljatega, keda olen konsulteerinud, nii juhtus. Eelvoorudes pakutakse konkureerijatele valikuteks laulud, mis ei pruugi nende häälele sobida st helistikud on valed. Kui kogemusi tuleb juurde ja lavanärv muutub tugevamaks, ongi normaalne, et valitakse vokaalselt nõudlikumad laulud," lisab ta lõpetuseks.