Autor ise nimetab värsket teost oma elu tähtsaimaks looks. Eeposes, mille Kadri Voorand kirjutas Eesti muinasjuttude ainetel, kohtuvad meremees, tema kolm tütart, külanaised, haldjad ja mitu Eesti pärimusest tuttavat tegelast.

Voorandi esimene suurvorm on kirjutatud spetsiaalselt Eesti Filharmoonia Kammerkoorile ning soolohäälele, klaverile ja kontrabassile. Uudisloomingu tellis Kaspar Putniņš, kes soovis Voorandilt teost, mis annaks koorile värskeid impulsse ning asetaks lauljad uudsesse olukorda.

Kadri Voorandi sõnul on ta Eesti Filharmoonia Kammerkoori kõla imetlenud ning see inspireeris teda ka selle teose kirjutamisel: „Koor andis võimaluse kasutada teisi värve ja tämbreid, katsetada heliefektidega. Ka improvisatsioonile sai kooriosas ruumi jätta. Kirjutasin kooripartii ilusa ja heakõlalise”.

Kontsertidel kõlavad veel nüüdismuusika klassiku John Cage’i ja Anders Hillborgi teosed, juhatab EFK peadirigent Kaspars Putniņš. „Tahtsin teha väga erilist kontserti just koos Kadri Voorandiga ja mis sobiks Niguliste kiriku akustikasse,“ ütles Putniņš.

„Mul olid mõttes juba John Cage’i „Four²“ ja Anders Hillborgi „Mouyayoum“, mis loovad lummava igavikulise helidemaailma. Nende kõrvale tuli kontrastiks kontserdi keskne teos Kadri Voorandilt − „Laineile end kingin“, milles on story, süžee ja karakterid“.

Muuhulgas annab Voorand eepose välja ka raamatuna, millele on illustratsioonid teinud Urmas Viik. Raamatut esitletakse heliteose esiettekannetel. Raamatu valmimisele on võimalik hoogu anda ka Hooandja portaalis.