Beself kaubamärgi esitlus ja moeshow toimub Tallinna lennujaamas 2.märtsil, et suunduda edasi Londonisse. Tallinna lennujaamas toimub moeshow reaalselt esimest korda, kuid see sobib hästi kokku Beselfi kontseptsiooniga – Flying Away – Elus edasi.

Veebruari alguses sõlmiti leping Londoni ühe juhtiva PR firmaga Bright Light PR, kes hakkab esindama Beselfi kaubamärki Inglismaal . Beself on üks esimesi Eesti moebrande, kelle eestvedajatel on avanenud võimalus selline leping sõlmida ja esimesed Inglismaa meelelahutusvaldkonnas tuntud inimesed riietatakse Beselfi kaubamärki märtsi keskel.

Kristiina Heinmets Aigro, moeshow peakorraldaja ja Bastioni loovjuht räägib: "Kogu show ja detailid on inspireeritud Eestimaast ja Inglismaast. Bastionil on väga hea meel teha koostööd uue moebrändi Beselfi lansseerimisel Eestimaa ühe vanima ja tähtsaima ettevõttega nagu EMT. Hetkel on kahe ettevõtte sloganiks Elus Edasi, ehk mõlemad ettevõtted laienevad Eestist kaugemale ja teevad seda väga edukalt."

Peakorraldaja nendib, et Bastioni ja EMT soov on jätkata koostööd mitme projekti raames ja propageerida positiivset ellusuhtumist ajal, kus edu saavutamine ei ole enam nii lihtne kui mõned aastad tagasi.

Beselfi omapäraks on ekstravagantne väljapaistev disain ja silmatorkavad puhtad värvid. Beselfi peadisainer on Triinu Jõhve, kes kirjeldab oma kollektsiooni põhijooni järgmiselt: "Põhirõhk on neutraalsetel värvidel. Eelistatud on julgelõikelised klassikalised kostüümid kontorirõivasteks, värvilised vallatud kokteilikleidid ning suur valik huvitava disainiga pluuse ning vihmamantleid.

Beselfi kõige olulisem prioriteet on vankumatu kvaliteet nii disainis, konstruktsioonis kui õmblemises. Rõhku pannakse materjalidele, et need oleksid kergesti hooldatavad ja kauakestvad. Beself toodetakse ideest teostuseni siin Tallinna kesklinnas, mis võimaldab pret-a-porter moebrändile lisada palju haut couture´i detaile nagu drapeeringud, voldid, satsid, vööd, erilõikelised kraed ehk ühesõnaga taskukohane luksus."