Lennuk oli juba startinud, kui intsident juhtus, kuid läks tagasi Londoni Gatwicki lennujaama, et näägelnud lennukitöötajad välja visata ning uued peale korjata.

EasyJeti pressiesindaja sõnul on lennureisijate heaolu ja turvalisus nende kõige tähtsam prioriteet ning et seda saavutada, peab salongipersonal suutma töötada ühtse tiimina.

Briti saatejuht Dan Lobb andis lennukis Twitteri vahendusel detailse ülevaate lennureisil toimunust.

“See on küll esimene kord. Mu easyJet’i lend pöördus tagasi väravasse, sest salongipersonal nääkles omavahel! 1 meeskonna liige saadetakse välja. Lend hilineb.”

“Kuna paar meeskonnaliiget ei saa omavahel läbi, siis terve @easyJet’i lend hilineb!! Uskumatu.”

“Uuendus. Uksed on lahti, 3 @easyJet’i salongipersonali liiget on juhiruumis koosolekut pidamas!!”

“@EasyJet’i kapten põhjendab meile, miks meie lend hilineb! See on ebareaalne. 2 meeskonnaliiget saadetakse välja.”

“Palun olge meiega kannatlikud,” ütleb kapten. Vett pakutakse. Soovitab tagapool istuvatel inimestel tulla ettepoole, kus on jahedam...”

"See on päris uskumatu. Me oleme kõik töötanud inimestega, kellega me ei saa läbi, eks? Aga praegune tüli tähendab, et ühetunnine lend hilineb!! @easyJet”

“Maandusime ligikaudu 90 minutit hiljem. Kõik uudised, mida inimesed küsivad, võite kasutada minu pilti. Nendes asjaoludes rääkis kapten meiega väga hästi!”