Three Day Rule'i asutaja Talia Goldstein ütles väljaandele, et on oma aastatepikkuses töökogemuses kosjasobitajana saanud selgeks, et igal inimesel on täpselt tema maitsele sobiv tüüp. "Inimestel on kindel eelistus ja see ei käi mitte ainult pikkuse, rassi või juuksevärvi kohta, vaid puudutab paljuski ka näokuju," selgitas Talia. "Ma palun klientidel alati ome eksidest pilte saata." 

Ta lisas, et isegi siis, kui inimesed väidavad, et neil puuduvad välimuses eelistused, on partneritel tavaliselt sarnane näokuju. Firma sõnul kasutavad nad lähenemist, mis aitab leida partnereid, ühendades näojoonte tuvastuse ja isikupära hindamise.

Need, kes ostavad endale 5000-dollarilise teenuse, saavad selle eest kuuekuulise paketi, mis sisaldab ka kohtingutreenerit, kes kohtub kasutajatega, räägib nendega täiuslikust teisest poolest ja annab nõu, kuidas esimest kohtingut mitte ära rikkuda. 

Teenuse sihtrühmaks on rikkad ja kiire elustiiliga inimesed. Professionaalne kosjasobitaja käib kliendi eest ka "eelkohtingul", et teha kindlaks, ega potentsiaalne kaaslane pole lihtsalt ajaraisk. Teenust ei saa hetkel kasutada väljaspool USA'd ja see on siiani mõeldud vaid heteropaaridele.