Tugevad ja emotsionaalsed reaktsioonid saatele nii sotsiaalmeedias kui ka ajakirjanduses näitavad produtsendi sõnul selgelt, et noorte ja raha teema on ühiskonnas õhus ning diskussioon oodatud ja vajalik - nii, nagu on see olnud ka teises riikides, kus saate formaati on edukalt kasutatud. "Tänapäeval on järjest nooremad inimesed valmis võtma vastutust, aga vanem põlvkond ei julge seda neile veel anda. Mõeldakse, et mida see 14-aastane teab - aga tegelikult teab palju, kohati rohkemgi kui mõni 35-aastane," leiab ta.

Sestap ongi eksperimendi keskmes Reinthali sõnul just 14-16aastased noored: just see vanusegrupp, kes on vanemate kaitsva tiiva alt lahkumas. Produtsent lisab, et nagu saate kommentaaridestki välja kostab, siis on paljud vanemad mõelnud oma lastele rahaga ümberkäimist õpetada ning seda tulebki teha. "Kus olekski parem neile seda võimalust anda, kui mitte omas kodus," leiab Reinthal.

Kui läinud nädalal eetrisse läinud esimene saade, kus osales Eesti keskmisest tublisti jõukam perekond ja nende luksuseluga harjunud tütar, sai rahvalt ohtralt negatiivset tagasisidet, siis eilne osa suure pere tublist ja vastutustundlikust noormehest saavutas Eestis haruldase efekti: saate kangelane sai pea eranditult vaid kiidusõnade osaliseks. "Eestis on palju erinevaid inimesi ja palju erinevaid reaktsioone. Eilne saade oli diametraalselt erinev esimesest saatest ning ka kolmas ja neljas saade tulevad teistsugused kui eelmised,” kommenteeris produtsent. "Kõik saated peavadki erinevad olema, sest see on läbilõige Eesti inimeste elust ja teisiti ei olekski sel eksperimendil mõtet,” märkis ta.