“Ega täpselt enam ei mäletagi, kuidas koostöö alguse sai, aga kuuldu põhjal otsisid soomlased konsultatsioonivõimalust. Soomes on ka varem seda formaati saateid tehtud, aga nüüd hakkas sellega tööle uus produktsioonifirma ja saatesarja “America’s Next Top Model” formaadiomanikud Ameerikast soovitasid nõu küsida eestlastelt,” seletas Osakonna boss Aivo Spitsonok ajakirjale Mood.

Spitsonoki sõnul on tegemist ühe mahukaima saateformaadiga, mida maailmas üldse toota: “Saate sisu loomine, rahastuse leidmine, võttemeeskonna planeerimine, tehnika tellimine, võttepaikade otsimine, õigete saarejuhtide valimine ja modellide casting’ud, ilu- ja fototiimi kokkupanek, ajaplaanide väljatöötamine — väga aja ja töörohked protsessid.”

“Kuna tootsime saadet Eestist välja, siis tuli kõik korrutada kahega,” tõdes Spitsonok, et kuna meeskonda oli kaks korda rohkem, tegi see omakorda kogu muu tootmise mahukamaks.