Kui Catapult Filmi ametlikul kontol on videot vaadatud isegi vapustavad pool miljonit korda, siis levib klipp mitteametliku koopiana mitmetel teistelgi YouTube'i kanalitel, millest levinuim on videole nimeks andnud "Ujudes basseinis pärast pudeli viina joomist". Videot on alates 2012. aasta suvest vaadatud lausa üle 6 miljoni korra! Tuhandeid ja kümneid tuhandeid vaatamisi on saanud teisedki koopiad.

Uuele ringile on sketš aga läinud nädal tagasi, mil Facebookis tegutsev Brute News on video avaldanud, lisades juurde infantiilse saateteksti ("Liiga hull!" vms), mis aitab kaasa veidi uskumatule tõsiasjale, et paljud asjasse süvenematud vaatajad peavad klippi tõsieluliseks ehk mingit sorti rumalaks videoväljakutseks, millesarnaseid YouTube'is pidevalt levib. Õnneks pole see jäänud märkamata eestlastele, kes agarasti välismaalastele seletavad, millega tegu.

Klippi in Facebookis vaadanud omakorda üle 3 miljoni inimese ning see on kogunud tohutult jagamisi ja laike. Kokku ligi 10 miljoni vaatamise alusel võib kindlalt öelda: tegu on "Tujurikkuja" kõigi aegade menukaima sketšiga - numbrid räägivad enda eest.

Vaata postitust: