LUGEJA IMESTAB: Kas TV3 tegi Taavi Rõivasele valimispäeval keelatud reklaami?

 (36)

LUGEJA IMESTAB: Kas TV3 tegi Taavi Rõivasele valimispäeval keelatud reklaami?
Foto: Karli Saul

Delfile kirjutas murelik lugeja, kes märkas pühapäeval TV3 eetris telesaate "Kolmeraudne" kordust. Tema sõnul näitas telekanal saatest ära ainult intervjuu Taavi ja Luisa Rõivasega, ülejäänud saadet kordusena ei näidatud.

Vaataja sõnul näidati pärast intervjuud sarja "Võimalik vaid Venemaal".

"Kas oli tegemist eksitusega või varjatud reklaamiga? Pole just eetiline
näidata valimisreklaami keelupäeval teatud saadetest valitud lõiku
poliitikust, kes kandideerib KOV valimistel?" küsis murelik televaataja.

TV3 turundusspetsialist Kadi Poll vastas Publikule, et tegemist oli siiski tehnilise apsakaga telekanali poolt.

"Tõsi, pühapäeval pidime kordama intervjuud Priit Kutseriga, kuid eetrisse läks tehnilise eksimuse tõttu vale klipp. Tegu oli meiepoolse veaga ja vabandame, kellele ebamugavusi tekitasime," vabandas Poll.

Täna öösel selgusid kohalike omavalitsuste valimiste tulemused, ahistamisskandaali sattunud riigikogu liige ja aseesimees Taavi Rõivas korjas Kesklinna valimispiirkonnas Reformierakonna nimekirjas kandideerides muljetavaldavad 4130 häält.

Loe veel

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare