“Meedial on tuntuse kasvatamisel suur roll ja on hea, kui superstaariks pürgijad saavad aimu massimeedia toimimismudelist ning oskavad võtta ajakirjandust partnerina,” teatab Tähismaa pressiteates. “Õpetan neid tajuma ka ohte, mis meedia huviorbiidis olles paratamatult kaasnevad.”

“Kui esimesele treeningule tulid finalistid suure skepsisega meedia suhtes — et meediat ei ole vaja, tähtis on vaid hästi laulda ning ajada oma rida — siis täna rõõmustan mitmete intervjuukokkulepete üle, mis noored on vahepeal sõlminud. Minu eesmärk on kasvatada neis julgust ja teadlikkust meediaga suheldes, sest see, kuidas sa välja paistad, sõltub eelkõige ikka sinust endast,” räägib Tähismaa oma missioonist.

Meediatreeningutel analüüsivad finalistid seni ilmunud artikleid staarisaate kohta, tutvuvad meediasuhtluse ABC-ga, annavad spontaanse äkkintervjuu telekaamera ees, õpivad vastama teravatele küsimustele ning adekvaatselt reageerima erinevatele meedia põhjustatud olukordadele.

„Mulle on meediakoolitus kõige olulisema asjana õpetanud kiiresti reageerima välkküsimustele, mida sa ei oska oodata. Olen õppinud jääma rahulikuks ja väärikaks ka ründavate küsimuste puhul ning pööran teadlikult tähelepanu sellele, kuidas oma mõtteid kiiresti koondada ja end ajakirjaniku juuresolekul väljendada,” jagas oma muljeid koolitusest finalist Arno Suislep.