“Ärge ajage segamini muusikatööstust ja heliloomingut. Toome lugu on tööstuslik produkt, mitte looming ja selles kontekstis ei ole midagi ette heita. Viisijuppe pakkuvaid saite on kümneid ja sadu. Eesti ringhäälingumeedia ja reklaamid kubisevad neist.
Päris originaalloomingu pähe ei tohiks sellist toodet muidugi serveerida, aga kui rahvale peale läheb ja inimesed tarbivad, siis milles probleem?”


“Mina kuulsin, kui Koit oli Sky Plusi otse-eetris loo esmaesitlusel. Ja rääkis, et seekord on lugu lastud sämpeldada kuskil kaugemal vastavate spetside poolt. Et igal alal on maailmas tipptegijad ja miks mitte neid kasutada. Mulje jäi muidugi, et nemad Vahuriga meisterdasid kondikava ja siis telliti loo sämpel mujalt, oli see Holland vms.
Aga noote on teadupärast ikka ühepalju kogu aeg ja erinevad võimalikud kombinatsioonid juba ammu paljude poolt ära kasutatud. Probleemi ju pole!”


“Ausalt ostetud sämpel, mida edasi arendada on igatahes hea investeering. Keegi ei saa pärast väita, et see või teine laulja või bänd on tegelikult nende loo pihta pannud. Led Zeppelini taadid pidid orjavaeva nägema, et kohtule tõestada, et pole plagiaatorid. Koit saab ilusti näidata, et maksis sämpli eest puhtas rahas.

Kusjuures keegi Madonna kallal ei irisenud, kui see ABBA-lt “Gimme, Gimme, Gimme” sämpli ostis. Tšaikovski puhul ollakse uhked, et ta Eesti rahvalaulude motiive kasutas — jälle sämpel! Shakespeare pani kah Romeo ja Julia süžee itaallastelt pihta. Isegi Eesti hümnil on oma sämpel olemas — mingi saksa joomalaul.”