Peale seda, kui 50aastane popdiiva Madonna 21aastase meesiluduse oma tiiva alla "sõbraks" võttis, on Jesus Luz saanud kuulsuseks, kellele jagub nii tööd kui raha, kirjutab People.


Kuna ka modellinduse alal on säästuaeg, on rivaalid maruvihased, et "ei tea kust tulnud"  Jesus kõik paremad otsad endale saab.

Luzi kuulsust tahavad meelsasti ära tarvitada mainekad moefirmad.

Kuulujuttude  järgi on kõige taga Madonna, kes oma sõpru ja sidemeid kasutades oma sõbrale tööd leiab.

Nende seas on Marc Jacobs, Dolce ja Gabbana ning Donatella Versace. Mõjukad moedisainerid on kirjutanud väidetavalt soovituskirju ametnikele, et Jesuse USA tööluba pikendada.

Kadedad kolleegid kõnelevad, et suured moefirmad meelitavad Jesust tasuta riietega ning kõige tipuks ostvat ka Madonna oma lapsukesele rõivaid selga!

Kolleegide arvates on kiire kuulsuse tulemusena Jesusel "katus" päris ära sõitnud. Noormees küsinud hiljuti 100 000 dollarit selle eest, et kodumaal ühel moeshowl esineda.

Jesuse Brasiilia sõbrad olla solvunud ja soovitanud poisil maa peale naasta. Viimane kujutavat ette, et on kaasmaalannast supermodell Gisele Bundcheni meessoost vaste! Kolleegid nii ei arva.

Madonna esindaja kommenteerib: "Jesus Luz saab oma töö oma agentide kaudu. Mina isiklikult arvan, et tema näolapiga pole tal eeskostjaid vaja. Kuigi - kui tal läheks abi vaja, oleksin ise valmis talle teeneid pakkuma!"