Merka meelest on meie ümberliiga palju nn. märgisõltlasi. " On liiga palju Gucci, Armani ja D&G jne kandjaid, kellele edevate brändide omamine lausa elu ja surma küsimus. Miks? Kas see kompenseerib talle midagi? Annab voli ülbemalt käituda? Kas see tõstab teda tema meelest kõrgemale positsioonile?"

"Enne oste võiksid inimesed rohkem läbi mõelda, kas luksusbränd tegelikult ka olemusega sobib, kas see väärikalt ka välja kantakse. Mitte sellele, et oh kui äge, nüüd mul naabri-Jürile näidata, et mul temast ägedam king jalas."

Kauni naise sõnul näevad paljud brändisõltlased välja kui ehitud kuusepuud. "Või Armani suurte kirjadega pluusi kandev jõmm, kes sõites suunatuld ei näita ja pargib kolmele autokohale korraga. Selline mardisandi-käitumine teeb sind ennast brändinarriks ning rikub brändi mainet. Kui kannad, tee seda väärikalt."

Täispika artikli leiad värskest Buduaar Shoppingust.