Mis juhtus Ivo Linnaga, et ta endale Crocsid pähe tõmbas? 

Härra nimelt poseeris mitmed kuud tagasi kalossikampaania tarbeks fotol, kus tal on peas Crocsi sandaal. Kampaania võitja võis kuulutuse kohaselt saada 500 euro eest Crocse kogu perele, aga juba toona puudus info, kas ka kõnealune peacrocs nende seas saadaval on. Kas tõesti oli vanameistril Muhumaa valdustes tatsamiseks vaja paari, mida ta ise osta ei jaksanud?

Farmi Style ja Teele Viira 

Näosaatest lendu läinud ja söögi alla ning peale kõlanud reklaam on jätkuvalt sedavõrd närviajav, et isegi Youtube’ist pole võimalik leida selle originaalversiooni, vaid ainult neid, mis preili pingutusi pilkavad:

Keegi võiks öelda, kuidas ometi on omavahel seotud Alma Piim ja Karl-Erik Taukar? 

Kui sama reklaami Anne Veesaarega versioon mõjub “Õnne 13” tegelase Alma valguses päris lõbusalt, siis Taukar ja piim ei seostu kohe ikka mitte kuidagi.

Koit Toome ja Super

See kõnekaarti reklaamiv muusikavideo kõigub nii tugevalt hea ja halva maitse piiril, et liigitub ühtaegu nii Mädamuna kui Kullavaramu kategooriatesse.

“Tuleee muu juuuurdee-eeeee!“ 

Tegu on pesuehtsa kõrvaussiga, mis paneb televaataja siiralt nii Olerexi kui Jan Uuspõldu heitima. 

Kadri Adamson ja Eesti Pagar

Adamsonile antud tüütu sädistava tibi-tegelaskuju, kes omal käel süüa teha ei oska, ei tee talle tõesti mitte mingit au. Tahaks kohe “Kättemaksukontori” appi kutsuda. Loodetavasti oli palganumber kõva.

“Pole paha?” On küll, Villu! 

Ei tea, kas nutta või naerda, aga Vilju Reiljani ja mineraalvee Best reklaam pole sugugi best, vaid worst.

Me teame nüüd kõik, mis on Taavi Rõivase teki all

Luisa Värk suisa kinkis kurjadele kommentaatoritele põhjuse ennast Dormeo- või madratsi-Luisaks ristida, kui selles üdini ebausutavas kampaanias osales. 

Julge rääkida: kumm on seks, kuid Pius ja Jurman mitte

Jurman ja Pius voodis päheõpitud kramplikku juttu punnitamas… sõna otseses mõttes kummi venitades. Ei usu, et see noori veenab kahjuks. Ja kui see peab olema naljakas, siis kahjuks pole see ka seda mitte.

Hansapost ja Märt Avandi

Imelik on üht armastatuimat Eesti huumorimeest vaadata kõvasti alla “Tujurikkuja” huumorit tegemas. Teda ekraanil näha on tore, aga Hansapost on olnud kahjuks aastaid kõigi vabariigi keeletoimetajate suurim naerualune ja põlgusobjekt. Loodame, et halb maine ei nakka Avandile ja mees sai lisaks rahale ka kataloogifirmalt tooteid, mis aitavad selles reklaamisarjas osalemist unustada.