“Salvestatakse Evelin Ilvese jutusaadet, tabava pealkirjaga “Evelin”. Seda sümboliseerib vist ka stuudios olevatel ekraanidel plinkiv, viiulivõtit meenutav pookstav, millest hea tahtmise juures võib välja lugeda päevakangelase initsiaalid: EI.

Nagu eelreklaamist ja saate formaadist aru saan, tahetakse Evelinist vormida midagi Eesti Oprah' taolist — lihtne jutushow, teemaks lahutus. Saates on kolm intervjuud, neist viimane kahe inimesega korraga. Abielupaar Jörbergid,” kirjeldab Sandra Jõgeva saatesalvestusel kogetut oma blogis ja tõdeb, et Eesti telejaamade ajaloos on palju suurte ambitsioonidega alustatud, aga kiiresti ekraanilt kadunud naissaatejuhtide katsetusi. Jõgeva kahtlustab, et saatuslikuks saab ninnu-nännu stiil ning nende inimeste külaliseks kutsumine, kes on oma loo juba mitu korda ära rääkinud.

“Sama häda on Evelini ja Jörbergidega. Nende mõlemi teine ühine abielu kõlab väga tuttavalt,” kirjutab Jõgeva ning täpsustab, et saate muusikaliseks vahepalaks ongi just Jörberg, kes end veidralt fonogrammi saatel õõtsutab — laulmiseks seda enam nimetada ei saa.

“Ja kõige lõpuks reklaamib Evelin päris Oprah’ kombel “kräpivaba” jäätist ja kõik stuudiosse tulnud saavad endale neid ka. Publik meenutab rahvast Mustamäe trollis," tabab Jõgeva publikut ja stuudios toimuvat vaadeldes.

"Saate nael on arvatavasti Evelini jutusaate väljakuulutatud aususe ja isiklikkuse kehastus. Tema abikaasa Karli Lambot. Miks tuleb endassetõmbunud ja tõsise mehe mulje jättev Lambot Evelini saatesse, kus peab oma saatejuhist esimesele naisele aru andma, kas ta tõesti hakkas teda esimesena petma,” püstitab Jõgeva intrigeeriva küsimuse ning lisab huvitava seiga avaldumise Ilvese ja Lamboti intervjuust.

Blogipostitusest ilmneb, et kui Evelin oli Toomas Hendrik Ilvesega tuttavaks saanud ja tahtis oma tollasele abikaasale kõrvalsuhte üles tunnistada, kutsudes kaasa tõsiseks jutuajamiseks restorani, jõudis mees temast ette ja teatas, et tal on keegi teine.

“Illustratsiooniks on taas noorepõlvepildid stuudioekraanil. See on ka saate absoluutselt ainus visuaal. Kui viimaseks mitte arvestada stuudios luusida lastavat saatejuhi koera.

Selle intervjuu ajal on Evelin ilmselgelt kõige rohkem oma sõiduvees. Muidu ta protestib, kui peab saate, külaliste ja teemade sissejuhatusi mitu korda ütlema. “Jäätise kohta ma küll enam ei räägi,” ja teeb seda siiski, kui saatemeeskond teda palub.”