"10 inimest 88 kohalises lennukis. Kuidas saab see kummaline suusasaapanimeline firma, kelle pardakaardil Ilutseb Adria selliste sihtkohtade, strateegia ja täituvusega ellu jääda? Eestikeelset ajalehte on muidugi tore lugeda, aga jube suur luksus raha eest, mis riik sellesse investeeris," kirjutab ta oma Facebooki lehel, lisades all lahti rulluvas vestluses, et kõrval oli näiteks Air Balticu liin täiesti täis. "Midagi on kogu kontseptsioonis valesti," leiab ta.

Lisaks näib Imrele nagu naelapea pihta pardal oleva ajalehe esikaas, millel ilutseb suurelt uudis Nordica hiigelkahjumist. "Paraku räägib artikkel alustamisraskustest, aga ei sõnagi reisisihtkohtadest, turundusest, identiteedist. Estonian Airi pidasid eestlased "meie omaks, rahvuslikuks uhkuseks", aga mida tähendab selle saapafirma nime taha peituv moodustis eestlase jaoks?" juurdleb ta. "Otseloomulikult tahaks, et neil hästi läheks, aga kas ettevõtte praegusel juhtkonnal on ikka kõik need küsimused läbi mõeldud ja kas oskusteavet jätkub?" kahtleb ta.