Tehnikaülikoolis transporti ja logistikat õppinud ning neli aastat selles valdkonnas töötanud Anna rääkis "Pealtnägijale", et oli nelja aasta eest just töölt ära tulnud ning aega oli vabalt käes. "Hakkasin vaatama YouTube'i ja avastasin enda jaoks ilublogijate maailma," meenutas Anna, kuidas tema teekond netikuulsuseni algas, mis teda nüüd kolme vaadatuima venekeelse ilukanali sekka on lennutanud.

Ühel hetkel otsustas ta isegi kätt proovida ning salvestas klipi, milles selgitas, kuidas hoolitseb oma juuste eest. Tänaseks on seda klippi vaadatud juba 100 000 korda.

Nüüd postitab ta videosid mitu korda nädalas ning on videote tegemisse kaasanud ka oma abikaasa Antoni, kellega koos lõid ka täitsa omaette kanali, milles jagavad oma tegemisi.

Suurem osa on vabalt eesti keelt rääkival Anna fännidest on tema enda sõnul Venemaalt, mis on ka loomulik, kuna videod on vene keeles. "Umbes pool vaatab mind Venemaal ja teine pool teistes riikides. Eestist kuskil 5-10%," hindab ta.

Asjaolu, et Anna Eestist on, on tema sõnul fännide jaoks eriline. "See on isegi huvitavam neile. Kui vaadata populaarsemaid (venekeelseid - toim.) blogijaid, siis nad kõik asuvad kuskil väljaspool Venemaad," rääkis ta ning lisas reporter Piret Järvise küsimusele, et mingite eelarvamustega pole ta oma Eesti päritolu tõttu kokku puutunud.

Kõige populaarsem video, mis ta seni on teinud, on väga lihtne: 2 igapäevast soengut. Postitus ületas ka maagilise 1 miljoni vaatamise piiri.

Oma esimesi klippe Anna enda sõnul enam vaadata ei suuda - nii kõne kui ka filmikvaliteet paistab talle tagasivaates nii halb. Ise oma videosid ette valmistav, filmiv ja monteeriv Anna on aastatega arenenud nii kaugele, et isegi kui tal vahepeal filmimisest villand saab, ei jätaks ta alustatut enam katki. "Mõnikord tunnen, et ei tahaks enam nii palju filmida. Aga kui vaatan teisest küljest, siis see toob mulle palju rahuldust ja ma ei ütleks, et see on väga koormav, sest armastan seda, mida teen," sõnas ta.

Mis "Pealtnägijal" küsimata jäi, oli, kui palju naine iluvideotega teenib - on ju teada, et keskmiselt jääb reklaami pealt saadab tulu kuskile 2-4 dollari vahele 1000 vaatamise pealt, ent tegelik teenistus sõltub veel mitmest asjaolust, sealhulgas otsesest reklaamitulust. Küll aga paistab, et Eesti kuulsaima videostaari teenistus on piisav selleks, et põhikohaga oma armastatud hobiga tegeleda.