DELFI marketingijuhi Allan Sombri sõnul kajastab DELFI Naisteleht samasid teemasid, kui ajakirjad "Stiil", "Anne" ning "Pere ja Kodu". See valdkond on internetis täna nõrgalt esindatud.

DELFI Naistelehe tugevateks külgedeks on moe, ilu ja tervise leheküljed. Moelehekülgedel esitletakse muuhulgas Eesti disainereid ja nende loomingut ning tutvustatakse hetketrende. Lisaks sisaldab DELFI Naisteleht hulganisti käepäraseid nõuandeid ja kasulikke nippe. DELFI Naisteleht on oma paberkandjal ilmuvatest konkurentidest tihedama ilmumisgraafikuga.

DELFI Naistelehes ilmuvad iga päev lühiuudised. Kogu sisu uuendatakse kord nädalas, teisipäeviti. Suurem enamus väljaande põhilugudest aga on ka hiljem arhiivist leitavad. "Naistelehe lisamisega DELFI keskkonda üritame ennetada internetis toimuvat ülemaailmset trendi, mille kohaselt kasvab naissoost internetikasutajate arv kiiremini, kui meessoost kasutajate arv," ütles Sombri. Uuringufirma Forrester Research ennustuste kohaselt saavutavad naised selle aastatuhende lõpuks internetis enamuse.

DELFI ühendab MicroLinki kontserni kuuluvaid internetiettevõtteid. MicroLink on Baltimaade suurim infotehnoloogia kontsern, kuhu kuulub 18 ettevõtet. MicroLinki põhitegevusalad on IT-teenuste pakkumine, Internet ja arvutite tootmine. MicroLink´i 30. juunil lõppenud majandusaasta käive oli 435 miljonit krooni.