“Ma ei saa aru sellest, miks mitte keegi mulle 6. mail, kui hääletamine lahti läks, ei kirjutanud, et Laura on nomineeritud ja võiks ta maha võtta, et pole teiste suhtes aus. Või miks ei tulnud keegi EBA õhtul mulle ütlema, et ou, see on ebaaus! Tüüpiline eestlane, alguses on vait, pärast möirgab,” nendib Mari-Leen ja toonitab , et Laura olevat blogiauhindadel selge sõnaga välja öelnud, et tema blogi teeb üks inimene, kes oli ka tol õhtul kohal. “Mis ilgest tiimist kõik räägivad, ma aru ei saa. Sama hästi võiks öelda, et mujal kui Wordpressis või Blogspotis ilmuvad blogid pole päris. Mitu Õhtulehes ilmuvat blogi nomineeriti, kaks neist isegi võitis. Miks keegi ei ütle, et see on ebaaus, kuna tal/neil ju ka tiim taga jne?” nuriseb ta, avaldades nördimust ka selle üle, et osa inimesi arvab, et see oli temapoolne turunduslik lüke, et saada rohkem sponsoreid ja rohkem meediakajastust.

Albers toob statistikale ja faktidele tuginedes välja argumendid, mis kinnitavad, et meediakajastus ei erinenud eelmisest aastast karvavõrdki, lisaks ei tehtud Laurast ka protsentuaalselt rohkem uudiseid kui teistest. “Idee järgmiseks aastaks, mis kuskilt silma jäi, et peaks olema parim PR blogi — saab olema! Auhinnaks kotitäis blogijate materdamist pärast üritust! Mina panen siinkohal sellele teemale punkti, see on lihtsalt arulage, mis toimunud on," võtab ta asja kokku.