"Kadri Keiu oli 3 aastane, kui isa presidendiks valiti ja perel Kadrioru lossi tuli kolida. Seni oli ta elanud metsade keskel Mulgimaal oma isa esivanemate iidses kodus, enam kui 300-aastases talus. See oli elu looduse rütmis, koos päikesega tõustes ja temaga uinudes. Ta peaaegu tundis lindude keelt," kirjutab Evelin Facebookis oma disainiidee tagamaadest. "Ja kuigi Kadriorg oli talle tuttav peamiselt Pehmete ja Karvaste elupaigana, meeldis väikesele tüdrukule seal kohe. Õieti oli ta ainus inimene, kellele seal päriselt meeldis, kes lossis kodunes ning õppis kiiresti nime-ja nägupidi tundma kõiki, kes ses elevandiluust tornis asjatasid. Kahe kodu ballaad on tema jaoks tavaline elu olnud, vaid kõige kallimad kaisumõmmid ja pere lemmikloomad sõitsid temaga Mulgimaa vahet pendeldades kaasa. Siis sai lasteaiast koolitee ja kallitest kodustest kaisumõmmidest reaalsed hinged. Tuli aeg põlismetsade varjust ja lossi müüride tagant välja astuda."

"Roosa siidsifoon valge krepi taustal loob klassikalise printsessisiluetiga peokleidi. Väikeste kiiksudega markeerib ta teekonda tillukesest pärlikesest vürtsika ja peavoolust irduva eneteadlikkuseni," kirjeldab Ilves neiuks sirgunud tütre kleidi disainiideed. "Mae Kivilo loodud kaunistused on ühtaegu kui kaisumõmmid ja lemmiklelud, kes kasvanud armsateks sõpradeks või õnne hoidvateks talismanideks. Ja kuigi välimus peegeldab alati me sisu, on ikkagi kandja see, kes viigilehest jumaliku rüü loob."

Ilves märgib, et tütre kleidi õmbles Aili Aamisepp ning 13-aastase Kadri-Keiu tagasihoidliku soengu ja meigi tegi Katrin Sangla.