Pea 50 miljonile majapidamisele kättesaadav Logo on telekanal Ameerika Ühendriikide kaabeltelevisiooni, mis on suunatud lesbidele, geidele, bi- ja transseksuaalidele.

Eksklusiivselt jõuab finaalsaade lisaks teleekraanile ka LogoTV.com veebisaidile ning LogoTV mobiilirakenduse.

"Me oleme ääretult rõõmsad, et maailma suurim meelelahutussõu kantakse esmakordselt otse üle ka suurimal teleturul," ütles lauluvõistluse peaprodutsent Jon Ola Sand.

"Eurovisioni lauluvõistlus on nüüd tõepoolest ülemaailmne fenomen ning me oleme uskumatult õnnelikud, et USA vaatajad saavad ühineda Euroopa, Austraalia ja Aasiaga kogemaks maailma kauaaegseima muusikavõistluse finaali 14. mail," lisas ta.

Lauluvõistluse poolfinaalid toimuvad 10. ja 12. mail. Telekanal Logo kannab 61. Eurovisioni finaalsaadet üle laupäeval, 14. mail.