Twitteris kirjutas riigikogu liige Kalle Palling, et Elina Nechayeva kleidiprojektsiooni tarvis võiks teha Hooandja kampaania, kuna võitis ta ometigi Eesti Laulu väga suure edumaaga.

Paljude eestlaste suur lemmik, „-est" kontseptsiooniga välja tulnud Peter Kentie on turundus- ja brändinguspetsialist Hollandist. Mees kommenteeris Kalle Pallingu postituse all, et ka tema arust on Elina esitus Eurovisionil lavalise oleku ja lavasõu sümbioos suurepärane võimalus Eesti turundamiseks maailmas.

"Elina kleit ja lavaline olek on koos väga mõjusad. Kleit ja sinna kuvatav keerukas projektsioon on vajalikud maksimaalse tulemuse saavutamiseks. Jah, see on kindlasti hea viis turundamaks seda, mida riik esindab. Kõrgtehnoloogia ja kõrgkultuur!" kirjutas Kentie Twitteris Kalle Pallingu postituse kommentaariks.

Eile teatas Mart Normet "Ringvaates", et Eesti riigilt lavasõu tarvis vajalikku 65 000 eurot saada ei õnnestunud.