„Eesmärk oli liikuda abstraktsest märgist äratuntavama kujundi suunas, samas säilitades algupärase Eesti Laulu logo vormiloogikat ning proportsioone,” kirjeldas autor Jan Tomson logo arengut, mis on valminud tema Amsterdami stuudios.

„Kõik on uus novembrikuus,“ rõõmustab ETV meelelahutussaadete toimetuse juhataja Mart Normet. „Uued laulud, uus disain, uus finaali toimumise koht ja ka piletid pole kunagi nii varakult müügile jõudnud.“

Eesti Laulu uuenemine tähendab ka seda, et kaks telestuudios toimuvat poolfinaali lähevad sel aastal eetrisse ilma publikuta. „Selleks, et hoida palju üllatusi Suurhalli jaoks, teeme erinevad visuaalsed ja tehnilised lahendused telestuudiole ja finaalile,“ selgitab režissöör Ove Musting. „Finaali energia saab kindlasti olema võimas. Kes on varasemalt kohal käinud, teavad, millest ma räägin. Ainult et nüüd tuleb see emotsioon korrutada vähemalt kümnega,“ kinnitab Musting.

Piletid on müügil Piletilevi müügipunktides ja veebilehel piletilevi.ee. Pileteid hinnaga 19 eurot on võimalik soetada kuni 17. jaanuarini. 18. jaanuaril maksab vastav pilet juba 24 eurot. Huvilistele on võimalus kontserti jälgida ka restoranimiljöös vaatega lavale. Kiirematele parima hinna ja asukohaga piletid.