06.05.2014, 16:45
LOE: Heidy Purga selgitab, miks Tanjale nänni nagu šokolaad, jäätis ja promolood ei valmistatud!
FOTO:
Eelnevatel aastatel Eestit Eurovisionil esindanud artistid on alati enne suurt lauluvõistlust välja andnud mitmes erikeeles singleid, omanimelisi šokolaade või jäätiseid ning tootnud hordides nänni, et paremat promo teha. Miks on sel aastal Tanja nii tagasihoidlik olnud? Ei "Amazing" šokolaadi ega Tanja nimelist vanillijäätist!
Miks Tanjale eri keeltes promolugusid ei tehtud, šokolaadi ja muud nänni ei valmistatud nagu varasematel aastatel? "Tanja tiim leidis, et neid versioone pole vaja. Kuna Tanja esituse rõhk on hoopis teine –ta ei tule keset lava ja ei jää lihtsalt seisma, siis me oleme keskendunud ühele stoorile ehk tantsule ja selle sõnumile," räägib Purga.
"Promonänn polegi nii vajalik – kleepekad, nätsud, jäätised – see võib anda juurde, aga lõpuks loeb ainult üks hetk laval. See kolm minutit. Kui see ei tööta, siis lihtsalt ei tööta ja sa võid konteinerite kaupa neid asju tellida," nentis Kopenhaagenis Heidy Purga Publikule.