Tema sõnul sai vanasti Eurovisioni ainult kõrvadega jälgida, aga sellest ei piisa enam ammu. Laskem ennast võluda 21. sajandi tehniliste vahendite demonstratsioonil!

Aastakümneid tagasi oli Eurovision võluv kooslus suurtest soengutest, veel suurematest aktsentidest ja ohtlikult võimsatest tuulemasinatest. Nüüd mängitakse märksa edevamate seadmetega: kaamerad, ekraanid, valgustid, mikrofonid ja miks ka mitte robotid, nagu oli näha teises poolfinaalis. „Eurovisionist on saanud hea turundusüritus, kuhu sokutatakse kokku kõik tipptasemel tehnika. See on müstika, milliseid lahendusi suudetakse iga aasta välja mõelda,” vangutab Pihlamägi pead ja tunnistab, et nende uskumatute momentide tabamiseks peab vaadata oskama. See on üks põhjuseid, miks Pihlamägi ei kutsu Eurovisioni ajaks enda juurde ühtegi külalist ega lähe ise külla. Selleks et midagi ei jääks märkamata.